Skocz do zawartości

Darkwizard.pl - Prywatne serwery, MMO, poradniki, cheaty. używa ciasteczek. Przeczytaj Polityka Cookies aby dowiedzieć się więcej.    Akceptuje
Akceptuje
Witaj na forum Darkwizard.pl
Jeżeli posiadasz już konto, to pozostało Ci jedynie się zalogować.

W przeciwnym wypadku możesz utworzyć konto.

Zakładając konto:
  • Zbierasz punkty w systemie wynagrodzeń(nowość! - w wersji beta) i wymieniasz je na bony, prepaidy, i inne nagrody!
  • Rozpoczynasz nowe tematy, udzielasz się w aktualnych tematach <- dzielisz się tym co lubisz a przy okazji zyskujesz
  • Zdobywasz nowe doświadczenia i nowych znajomych
  • Wchodzisz w skład rozwijającego się projektu

PS. Życzymy miłego czytania - ekipa Darkwizard.

honor 1.35


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1
Guest_pogo_*

Guest_pogo_*
  • Guests
server co na nim gram teraz juz wymaga tej wersji a ja nie mam i nie moge znalesc jak ktos sie z tym spotka to niech da mi linka ofc xD

szukam juz troche i znalesc nie moge Pomocy !! xD

#2
Dark

Dark

    .:: Max Level ::.

  • Veteran
  • 1761 postów
    • :
hmm to jest dziwne... jesli serwer potrzebuj czegos nietypowego to powinien sam udostepniac zestaw addonów :-|

#3
Radnaczek

Radnaczek

    level [1]

  • Veteran
  • 1602 postów
    • :
  • Lokalizacja/home/randi
Pogo lamko rpzyznaj ze nie chce ci sie szukac :P :P :P XD Wszyscy o tym wiemy ;) xD

Chyba lepiej bylo jak Radnak nie mial moda i klnal, jezdzil po tych "userach" , co mieli 0 ilorazu inteligencji...


#4
Guest_pogo_*

Guest_pogo_*
  • Guests
[quote name="Radnaczek"]Pogo lamko rpzyznaj ze nie chce ci sie szukac :P :P :P XD Wszyscy o tym wiemy ]

haha ty jestes lamka to 1 a 2 nie ma w google nic zwiazanego z tym .... tylko 1.34 znajduje ....
pozatym niewazne cziterzy mi serverrozjebali i juz nie bedzie dzialac :[

#5
Radnaczek

Radnaczek

    level [1]

  • Veteran
  • 1602 postów
    • :
  • Lokalizacja/home/randi
To byl zart... poczucie humory jak u Michala widze.. :P

Chyba lepiej bylo jak Radnak nie mial moda i klnal, jezdzil po tych "userach" , co mieli 0 ilorazu inteligencji...


#6
Guest_Balin_*

Guest_Balin_*
  • Guests
Pogo sprawdz na stronce serva albo Admina spytaj tak na zdrowy rozsadek ;-)

#7
Guest_pogo_*

Guest_pogo_*
  • Guests

Pogo sprawdz na stronce serva albo Admina spytaj tak na zdrowy rozsadek


chyba proste ze to zrobilem xD
admin powiedzial ze nie ma ..LOL
a [pozatym srrw juz nie dziala wiec 1.35 mi nie trzeba "narazie"

#8
Guest_Vafeel_*

Guest_Vafeel_*
  • Guests
ja to mam na dysku chyba... albo miałem :-) w każdym razie chyba wiem skąd to wziąść, ale jeszcze sprawdze zanim napisze :-p

#9
dzikuman

dzikuman

    0.5 użytkownika

  • Members
  • 16 postów
    • :
  • LokalizacjaDalekoooooo
a to ja mam inne rozwiązanie :lol: . Dla tych co nie lubią napisu " you need install spirit honor 1.35 " czy jakoś tak, to można to zmienić żeby nie było.

Wchodzisz do katalogu gdzie masz tego spirit honora, otwierasz notatnikiem " SpiritHonor.lua " , zmieniasz linijke z wersją honoru , np. version = "1.34" na version = "1.35" :-D , i tak samo robisz to z plikiem "SpiritHonor.toc", np. Version: 1.34 na version: 1.35 . proste ;-) .. tylko jedną cyferke w tych dwóch plikach zmieniasz i gra myśli że masz SpiritHonor 1.35, i nie wyświetla tego komunikatu. kłopot z głowy :lol: :lol:

#10
Guest_Shaggy_*

Guest_Shaggy_*
  • Guests
Przyda sie nie powiem...

#11
Guest_Popeye_*

Guest_Popeye_*
  • Guests
No no doby domysł!

#12
Guest_Qla_*

Guest_Qla_*
  • Guests
Ja znalazłem, jak ktoś jeszcze potrzebuje niech sobie sciągnie: http://rapidshare.de...honor_v1.35.rar :-)

#13
Guest_Eldzik1990_*

Guest_Eldzik1990_*
  • Guests
Qrka wodna ten link cos podal to mi nie dziala:/ a tez potzrbuje :( bo nie chce mi wyswietlac ilosci honoru i nie pokazuje mojej rangi:/ a to lipa :( :( :( POMOCY !! !!! :-x :-x




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych