Sign in to follow this  
Followers 0
Dark

[hack] WoWChar

165 posts in this topic

Jak go używać:

 

[wymaga Framework.NET]

 

1. Skopiuj wszystkie pliki do folderu z grą.

2. Uruchom MegaBlax.exe

3. Wpisz adres serva w polu ConnectTo.

4. Wpisz realmlist w polu RS IP

5. Podaj scieżke do wow.exe

6. Ustal level, kase i talenty. Jesli zrobisz MONEY=10, to będzie ll 10 copper, nie 10 GOLD. żeby mieć 10 gold, ustaw 100000. Nie rob zbyt wiele bo emu tego nie skapuje...

7. Naciśnij start.

8. Ustaw swój realmlist. Powinnien być taki: set realmlist localhost

9. Uruchom WoW.exe (NIE LOGUJ SIE!)

10. Wciśnij Inject.

11. Przelącz na WoW i zaloguj sie na serwa...

12. Zrób create new char

13. Wybierz obojetnie jaką postać....

14. Naciśnij Create

15. Wróc do listy postaci. Zobaczysz nowego chara. Będzie się nazywał MegaW LEVEL=100, Nie używaj go!

16. Poczeka na restart serwa!

17. Ustaw ponownie realmlist serva i zaloguj się. Zobaczysz postać na 100 levelu i poczujesz miła satysfakcję. Jeśłi będa ci się trzęsły ręce, spróbuj zrobić dwa przysiady i 3 pompki. Pro-gamerzy zawsze tak robią! :D

 

pic2uj6.jpg

pic1nb3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie nie zbanuja mi konta jak to zrobie ? Jaka jest wykrywalnosc tego hacka ? Pewnie nie dziala na LACD. Sprawdze na pewnym servie i powiem co i jak. Da sie zmienic nazwe postaci zeby sie nie nazywala Mega ??

 

 

P.S

Brak problemu juz sobie poradzilem ze wszystkim. heheh ale jestem hackerek ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mohit dobrze wszystko robisz.... ja mam tak potem tworze postac w wowie i mi wyskakuje postac ale nie ma zadanego 100 lvl tak jak tam to jest napisane nazywa sie tak jak ja sobie to wpisalem:/ i ma ten duzy ciag znakow co na screenie .. ale jak wchodze do gry to i tak mam 1 lvl:/:/:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zmieniles swoj realmlist na :set realmlist localhost (musi byc localhost a nie adres servka)

bo tak musi wygladac i INJECT wez dopiero jak wlaczysz gre (NIE LOGUJ SIE !! ) zrzuc ja na psaek i wez inject i spowrotem wejdz do gry zaloguj ise i stworz postac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak zrobilem pokazuje mi to lvl100 i punkty talentu te znaki jak na screen ale jak wejde do gry to mam dalej lvl 1 czemu ? czekalem od wczoraj wieczora czy mozliewe to ze server sie nie zrestartowal jeszcze ? i dlatego ? czy jak sie zrestatruje to znikna mi te znaczki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A znikaja te magiczne znaczki jak stworzy mi postac ?? Bo skad bede wiedzial ze juz sie stworzyla i byl reset servera ?

 

P.S Tak jak kolega powiedzial dajcie jakies serverki na ktorych sprawdzaliscie i dziala bo nie wiem moze cos zle robie ale wydaje mi sie ze nie wiec chetnie bym sprawdzil ja jakims serverku co dziala na 100% to wtedy bylbym spokojny ze napewno to wina servera

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra zapomnialem realmist zmienic na localhost sry za to ^^ ale jak juz zrobie postac to mi jej nie wyswietla :(

P.S. dajcie adresy servow na ktorych to uzywacie moze moj jakis taki dziwny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz ułatwie ci troche bo widze ze google w oczy kole:

 

FrameWork 2.0

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

FrameWork 1.1

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en

 

Nie wiem czy instalacja 2.0 wystarczy ale najlepiej jesli zainstalujesz 1.1 a pozniej 2.0 napewno zadziala. Pozdrawiam

 

P.S Na drugi raz naucz sie kozystac z http://www.google.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy instalacja 2.0 wystarczy ale najlepiej jesli zainstalujesz 1.1 a pozniej 2.0 napewno zadziala. Pozdrawiam

nie wystarczy same 1.1 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie wystarczy same 1.1 ??

 

ja uzywam 2.0 i mi dziala dobrze ...zainstaluj sobie 2.0 i bedzie dzialać xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie wystarczy same 1.1 ??

 

Nie na FrameWork 1.1 wogule ci sie nie uruchomi musisz miec 2.0 tylko poprostu napisalem zebys zainstalowal najpierw 1.1 bo nie wiem czy ci sie zainstaluje 2.0 bez 1.1 rozumiesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi do punktu 10 szło jak po maśle, ale gdy wcisnąłęm inject, to wyświetlił mi się komunikat:

powcisnieciuinjectew8.th.jpg

Klikam na kontynuuj, robię dalej według opisu.

W efekcie mam postać z levelem 1 a nie 60 jak chciałem...W logach nie mam Dll injected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem! Chce zainstalowac FrameWork 2.0 ale pisze ze nie mam zainstalowanego odpowiedniego programu Instalator Systemu Microsoft Windows 3.0 gdzy chce go sciagnac ze strony Microsoftu pisze ze mam nie legalna kopie Windowsa. Ludzie POMOCY !! Instalator systemu microsoft windows 3.0-mógłby ktoś wrzucic ten programik na jakąś stronke :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo =(

 

Chociaż nie wiem czy to w czymś przeszkadza bo okazało się że mam bana na serverze na którym chciałem testnąć ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0