Sign in to follow this  
Followers 0
Guest kamilr

Burning.Legion PL

19 posts in this topic

Servem jest dla 100 osub

 

 

aha pozdro xD osob pisze sie przez Ă ! !!

Hym xD nierob kolejnego gownianego Funa zrob lepjej Hight xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servem jest dla 100 osub

mam neta 1MB

Nazwa Servera-Burning.Legion PL

Path-1.9.4

IP-172.17.102.143

XP-Hight

Drop Golda-Hight

Forum Serva to

http://www.burninglegionserver.fora.pl

Potrzeba mi Jeszcze 3 GM

Serdecznie zapraszam Admin Serva Burning.Legion PL

 

[ Dodano: Pią 02 Mar, 2007 ]

Pasi czy nie zagraj se i zobacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee tam on jest na wowemu..mnie sie niechce na wowemu sie bawic i na dodatek patcha 1.9.4 instalowac od nowa :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol to moze bys podawal dokladnie informacje ?ehh ja niewiidze opisu na jakim patchu chodzi serv i na jakim emu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej ziomek widze że jestes walnięty muwie to o PIO

takiego downa niewidziałem niechce gm bo jest na wowemunimogłem zrobic na normalne IP to zrobiłem na hamachi i jeste bardzo super mam juz gm

i morzecie se pomarzyc o GM na moim servie

ale playerów przyjmuje zapraszam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ej ziomek widze że jestes walnięty muwie to o PIO

takiego downa niewidziałem niechce gm bo jest na wowemun

 

lol widac ze sie nieznasz na emu skoro mowisz taki bzdury...

 

jeste bardzo super mam juz gm

 

cieszysz sie z gm na wlasnym servie ? :lol:

 

i morzecie se pomarzyc o GM na moim servie

 

łaske robisz ?

ale playerów przyjmuje zapraszam

 

myslisz ze ktos bedzie gral na wowemu na takim dupnym servie jak na twojim ?...

 

brak mi slow

Share this post


Link to post
Share on other sites
polecam close topic

dac bana kamilowir za wrodzony debilizm i wtorny analfabetyzm

i spokoj bedzie

 

lol helghast popieram Cie w 100% :beer: czy ty czytasz mi w myslach ? :P Mam sie bac ? :drunk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

westa się uspokujta ludzie w jacyś dziwni jesteśta muwie że mam serva reklamuje go a wy mi go wyzywacie szczegulnie ten ****** Helghast jak ****** masz wzorcowego downa

 

[ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 ]

Popeye to jedna z normalnych osób

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: jak sie zakłąda dwa takie same debilne tematy to masz wyzywanie ...

wpisz w google : Lekcja Uzywania forum ... i sobie wszystko obejrzyj ... :lol:

 

Boze widzisz i nie grzmisz -.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamilr siorbaj pisiora

najechalem bo 2 takie same tematy zalozyles cwelu

i tylko zasmiecasz forum

proponuje close temat

i tyle [/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0